سازمان نظام مهندسي معدن استان كرمان



آگهي برگزاري انتخابات چهارمين دوره هيئت مديره، 2

4.     تعداد داوطلبان:

حداقل تعداد داوطلبان واجد شرایط از هر یک از رشته های اصلی، با توجه به تعداد اعضای اصلی و علی البدل هیئت مدیره و به منظور ایجاد رقابت در انتخابات، به ترتیب زیرتعیین می شود:

معدن 4 نفر، زمین شناسی 3 نفر، نقشه برداری 2 نفر، متالورژی استخراجی 2 نفر و در مجموع 11 نفر.

چنانچه در هر یک از رشته های اصلی، به تعداد کافی داوطلب واجد شرایط وجود نداشته باشد، انتخابات آن رشته حذف و یک نفر از سایر رشته های اصلی که حائز بالاترین رای باشد، انتخاب خواهد شد. چنانچه در رشته مهندسی معدن حداقل 4 نفر یا در مجموع حداقل 11 نفر داوطلب واجد شرایط وجود نداشته باشد، انتخابات به وقت دیگری موکول خواهد شد. در این صورت موعد بعدی برای انتخابات، که دیرتر از 3 ماه از موعد اولی انتخابات نخواهد بود، به پیشنهاد هیئت اجرایی و تایید دستگاه نظارت تعیین می شود.

5.شرایط داوطلبان:  

   الف تابعیت جمهوری اسلامی ایران. ب عضویت در سازمان استان و نداشتن بدهی حق عضویت. پ عدم اعتیاد به مواد مخدر. ت نداشتن پیشینه کیفری. ث نداشتن محکومیت انتظامی از درجه 3 یا بالاتر، از 5 سال قبل از تاریخ اعلام داوطلبی. ج دارا بودن پروانه اشتغال معتبر با پایه حداقل 2 ( چنانچه داوطلب در یکی از دوره های قبلی عضو هیئت مدیره بوده، با پایه 3 قابل پذیرش است.)                                    

6.      چگونگی اعلام داوطلبی:

داوطلبان عضویت در هیئت مدیره، حداکثر تا تاریخ 18/10/90 فرصت دارند که آمادگی خود را طبق فرم مربوط اعلام کنند. داوطلبان می توانند این فرم را از دبیرخانه سازمان نظام مهندسی معدن استان به آدرس ذیل آگهی ( یا از پایگاه اینترنتی سازمان ) دریافت کرده و پس از تکمیل فرم، آن را شخصاً و با ارائه کارت عضویت معتبر به دبیرخانه ( یا محل های تعیین شده ) تسلیم و رسید دریافت نماید. چنانچه علاوه بر مدارک موجود در پرونده، مدارک دیگری از وی خواسته شود باید در مهلت مقرر آنها را به دبیرخانه سازمان تحویل دهد.

 



نويسنده: Hadis | تاريخ: چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |